пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

Здоров’я – це твоє життя

Здоров’я – це ранок зі свіжим повітрям.
Це сонце, що гріє ласкаво й привітно.
Здоров’я – це смак свіжих ягід дозрілих,
Це спорт, що дає нам наснагу і силу.

07 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. З'явившись в 1948 році, ця організація об'єднала у своїх рядах представників 191 держав світу. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.
Напередодні свята, бібліотекарі центральної бібліотеки Муренко А.В., Ісакова Є.Ю та студенти Агротехнічного коледжу також долучилися до цього свята.

Захід розпочався активно і жваво. Студенти вишикувалися у лінійки, щоб зробити ранкову зарядку. Вони із задоволенням повторювали вправи, які їм показували бібліотекарі. Але, оскільки,  захід відбувався у бібліотеці, а не в тренажерному залі, тому далі студентам запропонували потренувати мязи, слухаючи гуморески українських гумористів.

Чому саме гумором? Виявляється науковці встановили: сміх є кращими ліками від усіх хвороб, зміцнює здоров'я і сприяє найшвидшому одужанню. Сміх заспокоює. При виникненні позитивних емоцій організм виробляє ендорфіни («гормони щастя»), які мають заспокійливу дію. Краса без косметики. Сміх тонізуються м’язи обличчя, покращується кровообіг, з’являється природний рум’янець. Зміцнює імунітет. Організм краще протистоїть бактеріям, вірусам. Доведено, чим веселіша людина, тим міцніша її імунна система.
Наприкінці студенти пообіцяли, що будуть намагатися робити вранці хоча б основні вправи для тонусу м'язів шиї, рук та спини.


Немає коментарів:

Дописати коментар