вівторок, 28 січня 2020 р.

Літературно-музична вітальня «Бажаючи плакати, я смішу інших»

«Мої дні  - це тканина з чудних контрастів: я живу плачучи, я плачу сміючись» - ці слова П. Гулака-Артемовського найліпшим чином відображають життєвий шлях українського письменника, педагога та громадського діяча.
27 січня виповнилось 230 років від дня народження Петра Петровича  Гулака-Артемовського. З цього приводу і зібрався на літературно-музичну вітальню «Бажаючи плакати, я смішу інших». у читальному залі центральної міської бібліотеки  клуб «У колі друзів».




  
З’явившись на світ сьомою дитиною у сім’ї священика Петро  рано залишився  круглим сиротою, та попри це, завдяки працьовитості та наполегливості, зумів вивчитись, зробити кар’єру і залишити по собі цікаву творчу спадщину.
Знаковою для нас є саме творча спадщина Петра Гулака-Артемовського. Адже в літературу він увійшов як поет-байкар. Перлина його творчості - байка-казка «Пан та собака», стала зародком нового напряму в українській літературі – байки.


Прочитавши баладу «Рибалка», байки «Тюхтій та  Чванько», «Рибка», «Дві пташки в клітці» члени клубу оцінили високу поетичну майстерність творів П. Гулака-Артемовського.

Немає коментарів:

Дописати коментар