понеділок, 27 лютого 2017 р.

КРАЄЗНАВЧА ВІКТОРИНА «РІДНЕ МІСТО МОЄ»

«Є щось святе в словах: мій рідний край…» – цими рядками із вірша Ліни Костенко розпочала краєзнавчу вікторину «Рідне місто моє» бібліотекар Новолагерської бібліотеки Лідія Балюк. Вікторина була присвячена 65-річчю міста Нова Каховка. В поміч учасникам вікторини був оформлений тематичний перегляд краєзнавчої літератури «Твоє рідне місто – Нова Каховка». І хоч багатьох дітей села злякала дощова погода і вони не дійшли до бібліотеки, зате ті, хто прийшов, отримали справжнє задоволення від вікторини. Всі разом згадали недовгу історію Нової Каховки і отримали призи від бібліотекаря за вірні відповіді на запитання вікторини.
Закінчила захід бібліотекар словами:
«65 років – це ще не вік для міста. Ще довгі віки буде сходити і заходити сонце над нашим молодим містом, будуть змінюватися покоління мешканців, але в їхніх серцях завжди буде любов до нього, а ми ще не раз повернемося до його історії та сьогодення.
Моє рідне місто, кохана земля,

Хай лине ця пісня в далекі міста,
Пронизує серце і душу мою,
Моя Нова Каховка, тобою живу.
Зі святом міста вас!»


Немає коментарів:

Дописати коментар