четвер, 23 жовтня 2014 р.

Моя Батьківщина - Україна

Моя Батьківщина – Україна. Не любити цю землю - неможливо! Україна – це історія народу, який протягом багатьох років боровся за свою свободу й незалежність. Бібліотекарі міської бібліотеки №2 почали свою мандрівку у світ українських традицій, показавши слайд-презентацію «Моя Україна»: присвячену національній символіці України, президентським відзнакам, українському костюму, рушнику, віночоку. Студенти 2-го курсу ВПУ №16 активно прийняли участь у заході. Вони не тільки відповідали на питання, а й наглядно продемонстрували український костюм, вдягнувши його на себе. Цікавою була розповідь про  «7 чудес України». Спочатку розповіли про сім історико-культурних пам’яток України, а потім про сім природних чудес України. На завершення зустрічі бібліотекарі побажали, щоб кожен з присутніх всім серцем  любив  і пишався своєю країною – Україною!.

Мені над усе більш нічого не треба:
Домівка матусі, волошки в житах,
Вишневий світанок, полив'яне небо,
І сиза роса на траві при шляхах.
Таке все тут миле, доступне і гідне -
Високі тополі і тихе село...
Таке сокровенне, насущне і рідне,
Воно в мою душу навіки вросло.
Коралі калини і мамині очі,
І доля - з лелечого наче крила...
Я більшого щастя на світі не хочу,
Щоб лиш Україна міцніла й цвіла.






Немає коментарів:

Дописати коментар